Porsche Cayenne II TURBO model 958
Samochód użytkuję prywatnie od kilku lat i nie miałem z nim problemów. Auto świeżo po dużym przeglądzie, wymiana oleju w silniku oraz uszczelek pod głowicami (ostatni serwis w renomowanym warsztacie Arkuszowa 2A, gdzie serwisowane są auta takie jak Lamborghini czy Ferrari). Silnik pracuje bez najmniejszych problemów, zawieszenie pneumatyczne również bez zastrzeżeń, gotowy do użytkowania. Tarcze ceramiczne PCCB i klocki są w idealnym stanie. Auto kilka lat temu miało nakładaną powłokę DokDo na całe auto oraz Fireball na reflektory jednak wymaga ona odświeżenia. Dwa kluczyki, oryginalna książeczka serwisowa etc.
Sprzedaje z uwagi na przeprowadzkę oraz chęć przesiadki na auto elektryczne z możliwością ładowania go w domu. Auto obecnie jest leasingu, który kończy się za kilka miesięcy – grudzień 2021.
Wyposażenie dodatkowo płatne na zamówienie w salonie Porsche, tzw. Porsche Tequipment:
– Oryginalne aluminiowe felgi Porsche Cayenne 958 RS Spyder Design ‘20 (5×130 ET57 9Jx20)
– Dyskretne przyciemniane tylne szyby
– Osłona przedziału silnika ze stali szlachetnej
– Zabezpieczenie przeciwkradzieżowe do kół
– Ozdobne tulejki zaworów; Tuleja aluminiowa w kolorze srebrnym z kolorowym emblematem Porsche.
– Sportowe końcówki układu wydechowego. Podwójne rury wydechowe aluminium polerowanego na wysoki połysk, z nanopowłoką.
– Osłony piast kół (dekielki) z emblematem Porsche. 4 sztuki lakierowane w kolorze Platinum (jedwabny połysk) dla 20-calowych kół RS Spyder Design
– Poszerzone nadkola, 21-cali
– Przyciemnione obudowy reflektorów przednich Tequipment:
– Przyciemnione klosze tylnych lamp Tequipment
Wnętrze:
– Kierownica sportowa, 3-ramienna, skórzana, wielofunkcyjna, elektrycznie sterowana, podgrzewana, z pamięcią
– Dwukolorowa, skórzana tapicerka (najwyższa opcja dostępna w Porsche)
– Adaptacyjne, skórzane fotele (podgrzewane i wentylowane) z 18-pozycyjną regulacją wraz z regulacją lędźwi i funkcją komfortowej pamięci (najwyższa opcja dostępna w Porsche)
– Podgrzewane tylne siedzenia (kanapa)
– Tłoczony Emblemat Porsche na zagłówkach przednich i tylnych siedzeń
– Podsufitka oraz słupki wykonane z Alkantary (wersja dostępna w modelach GTS oraz Turbo)
– Deska rozdzielcza pokryta skórą naturalną oraz przepięknie obszyta
– Kompas elektroniczny na desce rozdzielczej
– Pakiet komfortowego oświetlenia ambientowego z pamięcią
– Nagłośnienie Burmeister High End Surround Sound z subwoferami i korektorem – najlepsze nagłośnienie jakie jest montowane w Porsche.
– Porsche Communication Management (PCM) z modułem nawigacji, zmieniarka 6 xDVD, Bluetooth, porty AUX i USB
– 4-strefowa klimatyzacja (climatronic)
Szyby i lusterka:
– Laminowane podwójne szyby termoizolacyjne
– Lusterka fotochromatyczne, ogrzewane, składane elektr.i z pamięcią z wbudowanym asystentem martwego pola (LCA)
– Elektrycznie sterowany panoramiczny dach (bardzo duży, zarówno obejmujący przednie jak i tylne siedzenia)
– Elektronicznie sterowana podsufitka pod szyberdachem
– Elektryczne rolety dla bocznych tylnych szyb
– Podgrzewana szyba przednia
– Podgrzewana szyba tylna
– Tylna wycieraczka ze spryskiwaczem
Systemy:
– System start stop
– Asystent parkowania (Park Assist z przodu i z tyłu) z kamerą cofania
– Czujnik martwego pola Lane Change Assist (LCA)
– System mierzenie poziomu oleju w silniku
Światła:
– Przednie reflektory Xenon z adaptacyjnymi światłami hamowania (PDLS) + led skrętne + góra dół z dynamicznym doświetlaniem zakrętów, dzienne LED
– Przyciemniane tylne światła Tequipment LED z adaptacyjnymi światłami hamowania (PDLS)